Wat zijn de beste covers?

Loïs Kuiper

het hangt ervan af. In tegenstelling tot Paviljoen 2x2 is het dus merkbaar effectiever. Maar tegenwoordig worden covers meestal verkocht in 2 hoofdcategorieën: "Best Covers" of "Fantastic Covers". Ik heb geen specifieke aanbeveling, want dit is zeer persoonlijk. Ik hou gewoon van Covers. Ik denk dat Covers moeten worden gepresenteerd op een leuke manier, met veel detail, een goede illustratie en goed gebruik van kleur. Er moet veel plezier en verbeelding, maar dezelfde hoeveelheid aandacht als om ervoor te zorgen dat de cover ziet er goed uit. Ik wil je niet vertellen dat je geen plezier en fantasie moet hebben met je covers, maar ik denk dat het belangrijk is om dat te doen. Ik wil altijd proberen om iets te bedenken om de cover er interessant uit te laten zien. Overweeg ook een Mixed Grill Schotel vergelijking. Maar als ik een cover zie denk ik " Oh, dat is gewoon zo saai". Dat komt omdat ik weet dat het niet een nieuw concept, dat covers al bestaan. Het is niet zo dat het concept voor Covers nieuw is, want ik weet dat covers al veel gebruikt worden in de filmindustrie, in films, tv-series, in reclame en in al het andere. Ik denk dat dit de reden waarom de cover is zo saai en je voelt je niet opgewonden als je een cover te zien, maar je gewoon niet schelen als het lijkt alsof het een geweldige cover, want het ziet er saai. Als je weet dat covers bestaan, kun je in de geest van de kunstenaar komen, je nadenken over het werk dat ze maken, en je een verbeelding hebben met wat er met de cover gaat gebeuren. En dat is waarom ik denk dat je moet een opwinding voor Covers hebben, maar niet een opwinding mee, dat is niet spannend. En als je de opwinding hebt, kun je in de geest van de persoon die het gemaakt heeft, dat is belangrijk.

Ik ben al een grote fan van covers sinds het allereerste begin. Ik heb de cover art gezien en ik hield van de cover. Ik werd geïnspireerd door de originele film trailer die werd gekenmerkt in de allereerste trailer en de manier waarop de cover werd gemaakt was echt inspirerend voor mij. Het was een goede combinatie van het idee van een film trailer, de cover en het gevoel van de film en vervolgens een goede balans van de twee samen. Ik wilde een cover maken die een gevoel en een vibe had die ik echt interessant vond en een soort verhaal erachter had. Dit is de eerste keer in mijn leven dat ik in staat geweest om een cover die ik voelde was goed te doen, dat was de juiste balans van alle elementen en het past goed bij mijn concept. Het belangrijkste aan covers is dat ze een verhaal vertellen. Als gevolg hiervan kan het beter zijn dan Draadloze Heggenschaar. Dit is wat gaf me het gevoel dat de cover was goed en wat echt duwde me om het te maken. Dat is het idee van de cover in een notendop. Je deze cover niet doen als je er geen verhaal mee vertelt. En dat onderscheidt het sterk van andere producten zoals voorblad. Ik begon te kijken naar mijn eigen geschiedenis om te weten of het mogelijk was om dat soort verhaal te vertellen met een cover. Op het einde was het niet zo gemakkelijk, maar ik denk dat ik erin geslaagd. Het verhaal Mijn vader was schilder.